1 | Öğrenme-öğretme süreçlerine ilişkin çoklu ortam tasarım kuramlarını ve çoklu ortam tasarımına ilişkin güncel teknolojik gelişmeleri bilme |
2 | Görsel tasarım ilkelerini ve kuramsal temellerini bilme |
3 | Kuramsal temeller ve güncel gelişmeler ışığında etkili ve verimli çoklu ortam tasarımları gerçekleştirebilme |
4 | Çoklu ortam değerlendirme ilkelerini bilme |
5 | Çoklu ortam tasarımlarını değerlendirme ilkeleri ışığında değerlendirip, gerektiği takdirde çözüm üretebilme |
6 | Çoklu ortam tasarımında işe koşulan yazarlık dil ve araçlarını bilme |
7 | Çoklu ortam yazarlık araçlarını öğretim tasarımı yaklaşımları doğrultusunda işe koşup ortam geliştirebilme, geliştirilmiş ortamları değerlendirebilme |
8 | Eğitsel çoklu ortam uygulamalarına ilişkin bilimsel çalışmaları kronolojik bir yapı içerisinde bilme ve geleceğe dönük kestirimlerde bulunabilme |
9 | Eğitsel çoklu ortam uygulamalarına ilişkin güncel bilimsel gelişmeleri bilme |
10 | Eğitsel çoklu ortam geliştirmeye dönük bilimsel bir çalışma yürütme |