Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
BOT6108 / ETKİLEŞİMLİ ÇOKLU ORTAM TASARIMI
Dersin Öğrenme Çıktıları
1
Öğrenme-öğretme süreçlerine ilişkin çoklu ortam tasarım kuramlarını ve çoklu ortam tasarımına ilişkin güncel teknolojik gelişmeleri bilme
2
Görsel tasarım ilkelerini ve kuramsal temellerini bilme
3
Kuramsal temeller ve güncel gelişmeler ışığında etkili ve verimli çoklu ortam tasarımları gerçekleştirebilme
4
Çoklu ortam değerlendirme ilkelerini bilme
5
Çoklu ortam tasarımlarını değerlendirme ilkeleri ışığında değerlendirip, gerektiği takdirde çözüm üretebilme
6
Çoklu ortam tasarımında işe koşulan yazarlık dil ve araçlarını bilme
7
Çoklu ortam yazarlık araçlarını öğretim tasarımı yaklaşımları doğrultusunda işe koşup ortam geliştirebilme, geliştirilmiş ortamları değerlendirebilme
8
Eğitsel çoklu ortam uygulamalarına ilişkin bilimsel çalışmaları kronolojik bir yapı içerisinde bilme ve geleceğe dönük kestirimlerde bulunabilme
9
Eğitsel çoklu ortam uygulamalarına ilişkin güncel bilimsel gelişmeleri bilme
10
Eğitsel çoklu ortam geliştirmeye dönük bilimsel bir çalışma yürütme
Loading…