1 | Zekâ kavramını ve çoklu zekâ kuramını açıklamak |
2 | İnsan beyninin işleyişini açıklamak |
3 | Zekâ alanlarını açıklamak ve bunları gözlemlemek |
4 | Bloom Taksonomisi?ni Çoklu Zekâ Kuramı ile ilişkilendirmek |
5 | Çoklu zekâ kuramının eğitim-öğretim sürecine yansımalarını açıklamak |
6 | Çoklu zekâya dayalı rehberlik etkinlikleri hazırlamak |
7 | Yapılandırmacı yaklaşımın çoklu zekayla ilişkisini açıklamak |
8 | Zekâ türlerine yönelik öğretim tasarlamak |
9 | Çoklu zekâ kuramıyla desteklenen yaratıcı drama etkinlikleri düzenlemek |
10 | Eğitsel oyunların çoklu zekâyı nasıl geliştirdiğini açıklamak |
11 | Eğitim kurumlarında çoklu zekâ uygulamalarının nasıl yapıldığını açıklamak |