1 | Sorgulayıcı araştırma olarak fen, sorgulayıcı araştırma öğretimi ve öğrenimi kavramlarını ayırt etmek |
2 | Sorgulayıcı araştırma öğretim yönteminin özellikleri, türleri, müspet ve menfi noktalarını açıklamak |
3 | Amaç, konu, eğitim-öğretim durumu ve değerlendirme boyutlarında fen öğretim programlarında sorgulayıcı araştırma yöntemini incelemek |
4 | Sorgulayıcı araştırma öğretim yöntemine uygun öğretimini tasarlamak |
5 | Sorgulayıcı araştırma öğretim yöntemine uygun öğretimini değerlendirmek |
6 | Sorgulayıcı araştırma yöntemiyle geliştirilen bilişsel boyut kazanımlarına örnekler vermek |
7 | Sorgulayıcı araştırma yöntemiyle geliştirilen duyuşsal boyut kazanımlarını örnekler vermek |
8 | Sorgulayıcı araştırma yöntemiyle geliştirilen psikomotor boyut kazanımlarını örnekler vermek |