FIZ4024 / VEKTÖR ANALİZİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1433433333333433
2333343344343332
3444434433 34333
4334343334243343
5234434332323333
6433443423434332
7543343333333233
8434343444433334
9334443333342233
10433333334334444
11543444333333344
12333333334343333
13444433443433333
14334333342224332
15334344243434333
16333333333333444
17434443434443334
18443334233333444
19433433343333334
20333333223333333
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

FIZ4024 / VEKTÖR ANALİZİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
11-Fizik açısından düşünmeyi geliştirme.
22-Deneysel pratikliği geliştirme.
33-Problem çözme ve analiz etme yeteneği kazanma.
44-Güncel problemleri fiziksel düşünceyle analiz etme yeteneği kazanma.
55-Diğer bölümlerde okutulan derslerle gördüğü dersler arasındaki ilşkiyi görüp bu özellikleri kullanmayı öğrenme
66-Doğa olayları ile fizik ve matematik arasında bağ kurup fiziksel olayları modelleme yeteneğini geliştirme
77-Etrafında meydana gelen doğa olaylarına baktığı olayın olay fiziksel tarafını görme ve bundan yararlanma
88-Edindiği fizik bilgileri sayesinde fiziksel olayların konuşulduğu bir ortamda olayı izleyenleri doğru bilgilendirme
99-Edindiği bilgileri toplumun gelişmesinde nasıl kullanacağını öğrenmesi
1010-Edindiği bilgileri benzer kurumlarda verilenlerle karşılaştırıp daha ileriye gitmek için rarışçı bir kişilik oluşturma
1111-Edindiği bilgilerle topluma nasıl faydalı olacağı bilincini kazanma
1212-Ululararası bilim arenasında kendine edindiği bilgiler nedeniyle kendine güvenen bir kişi olarak yer almayı düşünen bir yapıya sahip olma
1313-Edindiği bilgilerle yetinmeyip kendini daima geliştirme çabasında olan bir düşünce yapısına sahip olma
1414-Mesleği ile ilgili her gelişmeyi takip eden ve edindiği bilgileri kullanabilme kabiliyetini kazandırma
1515-Bilimsel çalışmanın hiçbir zaman bitmeyeceği ve onun içinde daima çalışılması gerektiğinin bilincinde olan kişiller yetiştirme