ILT6015 / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

  
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Müşteri ilişkileri yönetiminin temellerini anlayabilme.
2Müşteri odaklı stratejilerin nasıl geliştirileceğini kavrayabilme.
3Müşteri odaklı iş stratejileri geliştirme ve bu stratejilerin iş süreçlerine nasıl entegre edilebileceği konusunda planlamalar yapabilme.
4Müşteri iletişimi ve iletişim kanallarının yönetimi sağlayabilme.
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Meslek Bilgisi Dersleri
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi