1 | Matematik ve kültür ilişkisi | |
2 | Matematiksel kavramların farklı kültürel ortamlarda gelişimi | |
3 | Matematiksel kavramları kendi kültürel bağlamlarında tanımlamak | |
4 | Farklı kültürlerin matematik düşünce yapıları (Babil, Antik Mısır, Antik Çin vd.) | |
5 | Farklı kültürlerin matematik düşünce yapıları (Antik Yunan, İslam medeniyetleri vd.) | |
6 | Etnomatematik alanında yapılan araştırmaların temel prensipleri | |
7 | Etnomatematik alanında yapılan araştırmaların incelenmesi | |
8 | Ara Sınav | |
9 | Kültürel miras niteliği taşıyan değerlerin matematikle ilişkisinin incelenmesi-oyunlar | |
10 | Kültürel miras niteliği taşıyan değerlerin matematikle ilişkisinin incelenmesi-dokumacılık ve mimari | |
11 | Kültürel miras niteliği taşıyan değerlerin matematikle ilişkisinin incelenmesi-ölçme | |
12 | Matematik-antropoloji-dil bilimi-mantık arasındaki ilişki | |
13 | Farklı kültürlerin bakış açılarına yönelik etkinlikleri inceleme | |
14 | Proje sunumu ve değerlendirmesi | |
15 | Proje sunumu ve değerlendirmesi | |
16 | Genel Sınav | |