Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
SNF6124 / MATEMATİK EĞİTİMİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ TEZLİ YL
Ders Bilgileri
>
Dersin Kodu
Yarıyıl
Dersin Türü
Seviyesi
Dili
Dersin Adı
Teorik
Pratik
Kredi
AKTS
Dersin Koordinatörü
E Mail
Dersin Yardımcı Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Anlamlı matematiksel öğrenmenin temelinde, kavramsal öğrenme yer almaktadır. Dolayısıyla bu derste, kavram eğitimi ile ilgili temel görüşlerin incelenmesi, kavram anlama seviyesinin gelişme yöntemleri ve kullanım yolları, matematik eğitiminde temel kavramların ve öğrencilerin bunları anlama seviyelerinin incelenmesi amaçlanmaktadır
Dersin Kısa İçeriği
Kavram gelişimi nedir? Anlama kavramı, Anlama seviyesini geliştirme yöntemleri: genel bir bakış. Kavram haritaları oluşturma, tahmin-gözlem-açıklama, olaylar ve durumlar hakkında mülakat, kavram hakkında mülakat yöntemi, çizimler ve talih çizgileri, ilişkilendirme diyagramları ve kelime ilişkilendirme yöntemleri. Anlamayı belirlemede soru geliştirme ve geçerlilik güvenirlik kavramları, kavram eğitimi ile ilgili temel görüşler, kavram anlama seviyesinin gelişme yöntemleri ve kullanım yollarının incelenmesi, matematikte temel kavramların ve bunları anlama seviyelerini incelemeye yönelik uygulamalar.
Dersin Önkoşulu
Bulunmamaktadır.