Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
SNF6138 / YAPILANDIRMACI ÖĞRENME ORTAMLARI TASARIMI TEZLİ YL
Ders Bilgileri
>
Dersin Kodu
Yarıyıl
Dersin Türü
Seviyesi
Dili
Dersin Adı
Teorik
Pratik
Kredi
AKTS
Dersin Koordinatörü
E Mail
Dersin Yardımcı Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Öğrencinin yapılandırmacı yaklaşımın tarihsel gelişim sürecini açıklayabilmesini; yapılandırmacı öğrenme kuramlarının temel kavramlarını ve tasarım ilkelerini tanımlayabilmesini; yapılandırmacı öğrenme kuramlarının avantaj ve dezavantajlarını açıklayabilmesini; yapılandırmacı kuramlara dayalı ortamların nasıl tasarlanacağı hakkında önerilerde bulunabilmesini; yapılandırmacı kurama dayalı bir öğrenme sürecini tasarlayabilme, geliştirilebilme, uygulayabilme ve sonuçları değerlendirebilme becerisini kazanmasını sağlamaktır.
Dersin Kısa İçeriği
Yapılandırmacı öğrenmenin tarihsel gelişimi ve kuramsal temelleri; Yapılandırmacı öğrenme kuramlarının: (Durumlu öğrenme- situated learning, örnek olay temelli öğrenme- case-based learning, probleme dayalı-problem-based learning, bilişsel esneklik-cognitive flexibility vb.) ilkeleri, uygulamaları ve sınırlılıklarının incelenmesi. Yapılandırmacı kuramlardan birine dayalı olarak bir ortamın tasarlanması, uygulanması ve elde edilen sonuçların değerlendirilmesi.
Dersin Önkoşulu
Öğrenme kuramları hakkında bilgi sahibi olmak, öğrenme ortamı tasarımı ve uygulanması konusunda deneyimli olmak.