1 | Fen eğitiminin geçmişten günümüze tarihsel gelişimi hakkında bilgi sahibi olma. |
2 | Dünyada ve Türkiye’de fen programlarında yaşanan önemli kırılmaları ve gelişmeleri bilme. |
3 | Yapılandırmacı yaklaşımın temel aldığı felsefi akım ve kuramları bilme. |
4 | Yapılandırmacı yaklaşımın öğrenme-öğretme ortamlarına sağladığı ilke ve doğurgaları bilme. |
5 | Yapılandırmacı yaklaşımın özelliklerine uygun öğretim modelleri hakkında bilgi sahibi olma. |
6 | Yapılandırmacı yaklaşımın özelliklerine uygun alternatif değerlendirme araçlarını bilme. |
7 | Yapılandırmacı yaklaşımın özelliklerine uygun ders materyalleri hazırlama. |
8 | 2018 ilkokul fen bilimleri dersi öğretim programının tüm bileşenlerine hakim olma. |
9 | Yapılandırmacı yaklaşımın özelliklerine uyum gösteren ve yaratıcı bir fen dersi planlama ve uygulama. |