Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
SNF7109 / MATEMATİĞİN BİLİŞSEL DUYUŞSAL VE SOSYAL TEMELLERİ DR
Ders Bilgileri
>
Dersin Kodu
Yarıyıl
Dersin Türü
Seviyesi
Dili
Dersin Adı
Teorik
Pratik
Kredi
AKTS
Dersin Koordinatörü
E Mail
Dersin Yardımcı Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Bu dersin amacı, öğrencilerin matematik öğreniminde etkili olan bilişsel, duyuşsal ve sosyal süreçleri ve bu süreçler arasındaki ilişkileri keşfetmelerini sağlamaktır.
Dersin Kısa İçeriği
Bu derste öncelikle beynin yapısı; beynin öğrenme, motivasyon ve anlamadaki rolü ve önemi üzerinde durulacaktır. Matematikle ilgili zihinsel ve psikolojik sorunlar, nedenleri ve giderilmesiyle ilgili yöntem ve teknikler teorik olarak irdelenecektir. Matematik öğreniminde etkili olan bilişsel ve duyuşsal süreçlerden motivasyon, ilgi, tutum, kaygı, öz yeterlilik, öz düzenleme, üst biliş, alışkanlık gibi temel kavramlar ve bunlar arasındaki ilişkiler üzerinde durulacaktır. Ayrıca matematiğin sosyal alanlardaki işlevleri ve toplumdaki farklı örgütlerin matematik konusundaki çalışmaları ele alınacaktır. Ayrıca öğrencilerin bu ders aracılığıyla kazanacakları yeni perspektifle literatüre katkı sağlayacak nitelikli ürünler ortaya koymaları beklenmektedir.
Dersin Önkoşulu
-