1 | Smith, Hazel (2005). The Writing Experiment-Strategies for Innovative Creative Writing. Singapore: CMO Image Printing Enterprise. |
2 | Elbow, Peter (2000). Everyone Can Write. New York-Oxford: Oxford University Press. |
3 | Elbow, Peter (1999). “In Defense of Private Writing: Consequences for Theory and Research” Written Communication. 1999 16; 139. Pp. 139-170. |
4 | Çelik, Tuğba (2015). Evaluation of Private Writing Fom the Student’s Viewpoint. International J. Soc. Sci. & Education ol.5 Issue 2, 269-27 |
5 | Günay, Doğan (2007). Metin Bilgisi. İstanbul: Multilingual. |
6 | Kavcar, Cahit; Oğuzkan, Ferhan; Aksoy, Özlem (2007). Yazılı ve Sözlü Anlatım. Ankara: Anı Yayıncılık |
7 | Çelik, T; Çetinkaya, G. (2014). Doğrulanmış Yazma Uygulamalarının Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Becerilerine Etkisi. İlköğretim Online. Cilt 13. Sayı 1. s.130-145. ISSN: 1305-3515 |
8 | Harmer, Jeremy (2004). How to Teach Writing. UK: Longman. |