1 | Çetinkaya, G. ve Hamzadayı, E. (2014). Sesbirimsel Metin Diktesi Uygulamalarının A2 Düzeyindeki Öğrencilerin Yazma Becerileri Üzerindeki Etkisi. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 13 (49), 1-15. http://dx.doi.org/10.17755/esosder.84853 |
2 | Çetinkaya, G. ve Hamzadayı, E. (2015). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretim Sürecinde Sözel Düzeltme Geribildirimleri: Öğretmen ve Öğrenci Yeğleyişleri, Turkish Studies -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic Volume 10/3 Winter 2015, p. 285-302, ISSN: 1308-2140, www.turkishstudies.net, DOI Number: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.7906, ANKARA-TURKEY |
3 | Çetinkaya, G. (2015). Yanlış Çözümlemesi: Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen B2 Düzeyindeki Öğrencilerin Yazılı Metinlerine İlişkin Görünümler. International Journal of Languages’ Education and Teaching, 3(1), 164-178. ISSN:2198-4999 |
4 | Çetinkaya, G., Bayat, N. ve Alaca, S. (2016). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretim Sürecinde Yazılı Düzeltme Geribildirimleri ve Öğrencilerin Edimsel Çıkarımları. Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi, 6(1), 85-98. |
5 | Ülper, H. ve Çetinkaya, G. (2016). Türkçe Öğrenen Yabancı Öğrencilerin Taslak Metinlerine Yönelik Geribildirim Almaya İlişkin Beklentileri. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13(33), 1-17. |
6 | Ülper, H., Çetinkaya, G. ve Bayat, N. (2016). Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğreten Öğretmenlerin Taslak Metinlere Yönelik Geribildirim Sunma Tercihleri. Aydın Tömer Dil Dergisi, 1(1), 37-51. |
7 | Çetinkaya, G. ve Bayat, N. (2016). Dil Öğretimi ve Çıkartmalı İşlem. 3. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, 1, 239-243. 25-27 Mayıs 2016, Bakü, Azerbaycan. (Tam Metin Bildiri) |
8 | Çetinkaya, G. ve Altıparmak, H. M. (2013). Öğretme-Öğrenme Etkinlikleri (Dil Öğretim Teknikleri): Soru-Cevap, Gösteri, Benzetim. Yabancılara Türkçe Öğretimi El Kitabı. ed. Mustafa Durmuş ve Alparslan Okur). Ankara: Grafiker Yayınları. 195-204. |