URT5511 / Satış ve tutundurma stratejileri

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

  
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Tutundurma ne anlama gelir ve hangi yöntemlerle uygulanır
2Kaynaklar tutundurma faaliyetleri arasında nasıl bölüştürülmelidir
3Reklam faaliyetleri nasıl planlanmalıdır
4Reklam bütçesi nasıl hazırlanabilir
5Reklam mesajının özellikleri nelerdir ve hangi stratejilerle üretilirler
6Satışta özendirme ve halkla ilişkilerin tutundurmada kullanımları ve satış gücünün yönetimi ne anlama gelir
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Sosyal Bilimler