URT6128 / DEĞER TEMELLİ PAZARLAMA

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

  
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Pazarlamanın hissedarlar için nasıl değer oluşturduğunuı göstermek için ve yöneticilere modern hissedar değeri analizini kullanarak pazarlama stratejilerini geliştirmeleri
2Değer oluşturma prensipleri nasıl olmalıdır
3Son yıllarda işletmeler için önemi daha da artan değer kavramının önemi
4Finansal yönden marka değeri
5Tüketici yönünden marka değeri
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Sosyal Bilimler