YON6102 / İLİŞKİ YÖNETİMİ

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

  
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1İlişki Yönetiminin işletmeler açısından önemine dikkat çekmek.
2İlişki Yönetiminin bir performans geliştirme tekniği olarak işletmelerde uygulanmasının önemini öğretmek.
3İlişki Yönetimi konusunda yapılması gerekenleri öğrenciye kavratmak.
4Etkin bir İlişki Yönetimi Sistemi ile duygusal zekanın birleştirilmesinin çalışanlar, yöneticiler ve işletmeler için nasıl bir başarı getireceğini öğretmek.
5Etkin bir Müşteri İlişkileri Yönetimi(CRM) ve Çalışan İlişkileri Yönetimi(ERM) Sisteminin nasıl kurulacağı konusunda uzmanlaşma sağlamak.
6Etkili Bir İlişki Yönetimi Sisteminde İnsan Kaynakları Yönetimi konusunda uzmanlaşma sağlamak.
7Etkin Bir İlişki Yönetiminde olaylara çok yönlü ve paydaşlar açısından bakış açısı kazandırmak.
8Etkin Bir İlişki Yönetimi Sisteminde Dış Müşteri kadar İç Müşteri Memnuniyeti ve sadakati konusunda da çalışmalar yapmada uzmanlaşmak.
9İletişimin iş dünyasındaki ve özel hayattaki önemini kavratmak.
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
Sosyal Bilimler