Yayınlar

Yayınlar 

Makale

1. Şehir Pazarlamasında Bilinirliğin Önemi: Niğde Yöresinin Bilinirliğinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma.

2. Bir Hazır Giyim Markasının Pazardaki Değişim Hikayesi: LC Waikiki Örneği.

3. TELEVİZYON REKLAMLARINA YÖNELİK TÜKETİCİLERİN ETİKSEL ALGI FARKLILIKLARI: İKİ ÜNİVERSİTE ÇALIŞANLARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA.

4. ÖĞRENCİ MEMNUNİYETİ İLE MUTLULUĞUNUN ÖNEMİ VE ARAŞTIRILMASI: NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

5. SİYASAL PAZARLAMA KAPSAMINDA 24 HAZİRAN 2018 TÜRKİYE CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİNE KATILAN ADAYLARIN SEÇİM ÖNCESİ KAMPANYALARINDA KİŞİSEL VEYA PARTİ WEB SİTELERİ İLE SOSYAL MEDYA KULLANIMLARININ İÇERİK ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ

6. TELEFONLA VEYA İNTERNET ÜZERİNDEN SİPARİŞ VERİLEN ÜRÜNLERİN TÜKETİCİLERE TESLİM EDİLMESİNDE OLUŞAN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN ÖNEMİNE YÖNELİK NİĞDE VE YÖRESİNDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMA

7. İŞLETMELERİN UYGULADIKLARI REKABETE DAYALI FİYATLANDIRMA STRATEJİLERİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: NİĞDE VE YÖRESİ KUYUMCU İŞLETMELERİ ÖRNEĞİ

8. Bir Ulaştırma Firmasının Büyüme ve Küresel Bir Marka Olma Hikayesi: Türk Hava Yolları A.Ş. Örneği

Son Güncelleme Tarihi:08.02.2020