1 | Öğrenciler, özellikle imalat mühendisliği alanlarında, matematik ve mühendislik bilgilerini uygulayacaklardır. |
2 | Öğrenciler, imalat süreci analizini kullanarak verileri yorumlayabilecektir. |
3 | Öğrenciler bir sistem, bileşen veya süreç tasarlayabilecek ve aynı anda üretilebilirlik kriterlerini uygulayabilecektir. |
4 | Öğrenciler, ekip üyeleri olarak birlikte çalışma ve rapor hazırlama ve dönem ödevleri yazabilecektir. |
5 | Öğrenciler imalat mühendisliği problemlerini tanıma, formüle etme ve çözme becerisi geliştireceklerdir. |
6 | Öğrenciler, imalat tasarımı ve üretim prosedürleri aracılığıyla mesleki ve etik sorumlulukları anlayabilecektir. |
7 | Öğrenciler daha verimli iletişim kurabilecektir. |
8 | Saha ziyaretleri ve endüstri uygulamalarının gözden geçirilmesi yoluyla mühendislik çözümlerinin küresel ve toplumsal bir bağlamda etkisini anlayabilecektir. |
9 | Öğrenciler kütüphane, internet, bilgisayar programları ve iş süreçleri kullanarak mühendislik uygulamaları için gerekli olan teknikleri, becerileri ve modern mühendislik araçlarını kullanabilecektir. |
10 | Sürdürülebilir tasarım yapabilir |