|
PÇ1
|
Matematik, fen bilimleri ve Bilgisayar Mühendisliğine özgü konularda yeterli bilgi birikimi; bu alanlardaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, karmaşık mühendislik problemlerinin çözümünde kullanabilme becerisi.
|
|
PÇ2
|
Karmaşık Bilgisayar Mühendisliği problemlerini tanımlama, çözüm algoritmasını oluşturma ve algoritma adımları doğrultusunda problemi çözme becerisi.
|
|
PÇ3
|
Gereksinimleri belirlemeye yönelik olarak karmaşık bir sistemi, sistem parçasını ya da süreci gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında analiz etme, alternatif mühendislik yöntemlerini kullanarak kıyaslar, en uygun çözümü tasarlar.
|
|
PÇ4
|
Disiplin içi ve çok disiplinli takımlarda etkin biçimde çalışabilme becerisi.
|
|
PÇ5
|
Türkçe sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi; yabancı bir dilde etkin rapor yazma ve yazılı raporları anlama, tasarım ve üretim raporları hazırlayabilme, etkin sunum yapabilme, açık ve anlaşılır talimat verme ve alma becerisine sahip bireyler yetiştirme.
|
|
PÇ6
|
Hayat boyunca öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri takip etme ve kendini sürekli geliştirme becerisine sahip olan bireyler yetiştirme.
|
|
PÇ7
|
Etik ilkelerine uygun davranma, mesleki ve etik sorumluluk bilinci; mühendislik uygulamalarında kullanılan standartlar hakkında bilgi sahibi olan kişiler yetiştirme.
|
|
PÇ8
|
Proje yönetimi ve risk yönetimi gibi, iş hayatındaki uygulamalar hakkında bilgi sahibi; girişimcilik, yenilikçilik hakkında bilinçli bireyler yetiştirme.
|
|
PÇ9
|
Bilgisayar Mühendisliği uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlarda sağlık, çevre ve güvenlik üzerindeki etkileri ve çağın mühendislik alanına yansıyan sorunlar hakkında bilgi sahibi olan, mühendislik çözümlerinin hukuksal sonuçları konusunda farkında bireyler yetiştirme.
|