Seçmeli Ders
|
BAS2013 SAVUNMA SPORLARI
|
2
|
0
|
4
|
|
Seçmeli Ders
|
BAS2015 HENTBOL
|
2
|
0
|
4
|
Hentbolun tarihçesi, oyun kuralları, temel teknik ve taktiklerle ilgili bilgi ve beceriler.
|
Seçmeli Ders
|
BAS2017 STEP-AEROBİK
|
2
|
0
|
4
|
|
Zorunlu Ders
|
BAZ2001 BEDEN EĞİTİMİ SPOR ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI
|
2
|
0
|
3
|
|
Zorunlu Ders
|
BAZ2003 MOTOR GELİŞİM
|
3
|
0
|
3
|
|
Zorunlu Ders
|
BAZ2005 TAKIM SPORU II
|
1
|
2
|
4
|
|
Seçmeli Ders
|
BGS2019 BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE
|
2
|
0
|
3
|
|
Seçmeli Ders
|
BGS2021 GELENEKSEL TÜRK EL SANATLARI
|
2
|
0
|
3
|
|
Seçmeli Ders
|
BGS2023 KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME
|
2
|
0
|
3
|
|
Seçmeli Ders
|
BGS2025 KÜLTÜR VE DİL
|
2
|
0
|
3
|
|
Seçmeli Ders
|
BGS2027 TÜRK HALK OYUNLARI
|
2
|
0
|
3
|
|
Seçmeli Ders
|
BGS2029 ÇOCUK VE SPOR
|
2
|
0
|
3
|
Çocuklarda spora başlama yaşı, çocuklarda gelşim özellikleri,motorik gelişim dönemleri, egzersizin çocuklar üzerine etkisi,
spora yönlendirmede dikkat edilecek konular, spora yönelik öneriler ve fizyolojik cevapları.
|
Zorunlu Ders
|
BGZ2007 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
|
1
|
2
|
3
|
Topluma hizmet uygulamalarının önemi, toplumun güncel sorunlarını belirleme ve çözüm
üretmeye yönelik projeler hazırlama, panel, konferans, kongre, sempozyum gibi bilimsel
etkinliklere izleyici, konuşmacı yada düzenleyici olarak katılma, sosyal sorumluluk
çerçevesinde çeşitli projelerde gönüllü olarak yer alma, topluma hizmet çalışmalarının
okullarda uygulanmasına yönelik temel bilgi ve becerilerin kazanılması.
|
Seçmeli Ders
|
BMS2031 AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME
|
2
|
0
|
4
|
|
Seçmeli Ders
|
BMS2033 DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU
|
2
|
0
|
4
|
|
Seçmeli Ders
|
BMS2035 EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME
|
2
|
0
|
4
|
Eğitimde program geliştirme ve değerlendirme kavramları, program geliştirmenin tarihi, felsefi, psikolojik ve toplumsal temelleri,
program geliştirme yaklaşımları ve modelleri, program geliştirme süreçleri, öğeleri ve bunlar arasındaki ilişkiler, çalışma planı
hazırlama, eğitimde ihtiyaç saptama ve teknikleri, program tasarısı hazırlama süreçleri, taksonomiler ve hedef davranış yazma,
içerik düzenleme, eğitim durumlarını hazırlama, sınama durumlarını geliştirme, programın denenmesi, program değerlendirme
yaklaşımları, programa süreklilik kazandırılması, program geliştirmede yeni yönelimler ve sürece etkileri, Türkiyede program
geliştirme çalışmaları.
|
Seçmeli Ders
|
BMS2037 KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ
|
2
|
0
|
4
|
|
Seçmeli Ders
|
BMS2039 KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM
|
2
|
0
|
4
|
Karşılaştırmalı eğitimin tanımı, karşılaştırmalı eğitimin tarihsel gelişimi, karşılaştırmalı eğitimde yöntemler, Türk eğitim sistemi,
Amerika Birleşik Devletleri eğitim sistemi, İngiltere eğitim sistemi, Fransa eğitim sistemi, Japonya eğitim sistemi
|
Zorunlu Ders
|
BMZ2009 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ
|
2
|
0
|
3
|
Eğitimde bilgi teknolojileri; öğretim süreci ve öğretim teknolojilerinin sını andırılması; öğretim tek- nolojilerine ilişkin kuramsal yaklaşımlar; öğrenme yaklaşımlarında yeni yönelimler; güncel okurya- zarlıklar; araç ve materyal olarak öğretim teknolojileri; öğretim materyallerinin tasarımı; tematik öğretim materyali tasarlama; alana özgü nesne ambarı oluşturma, öğretim materyali değerlendir- me ölçütleri
|
Zorunlu Ders
|
BMZ2011 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
|
2
|
0
|
3
|
Öğretimle ilgili temel kavramlar, öğrenme ve öğretim ilkeleri, öğretimde planlı çalışmanın önemi ve yararları, öğretimin
planlanması (ünitelendirilmiş yıllık plan, günlük plan ve etkinlik örnekleri), öğrenme ve öğretim stratejileri, öğretim yöntem ve
teknikleri, bunların uygulama ile ilişkisi, öğretim araç ve gereçleri, öğretim hizmetinin niteliğini artırmada öğretmenin görev ve
sorumlulukları, öğretmen yeterlikleri ve öğretim hizmetini değerlendirme
|