1 | 1 Kundakçı, M (2019), Kırgız Zamane Edebiyatı, Ankara: Bengü Yayınları 2 Artıkbaev, K. (2004). XX Kılım Kırgız Adabiyatının Tarıhı. Bişkek: “TAS” CÇK. |
2 | 4 Ergin, M. (2016). Orhun Abideleri.İstabnul: Boğaziçi Yayınları. 5 Kapağan, E. (2015). Kırgız Şiirinde Ekim Devrimi, Devrimi Hazırlayan ve Kabul Görmesini Sağlayan Sebepler. Ankara: Akçağ Yayınları. |
3 | 6 Kırgız Tarıhı Kıskaça Ensiklopediya. (2003). Bişkek. |
4 | 8 Koylubaev, K. K. (2010). Cazgıç Akındardın Çıgarmaçılıgı (Moldo Niyaz, Moldo Kılıç, Aldaş Moldo). Karakol. 9 Kölbaeva, M. (2015). Zamana Adabiyatının Önügüşü. Bişkek: Gazeta.KG. |
5 | 11 Özgen, N. (2014). Yirminci Yüzyılın İlk Yarısında (1900-1950), Kırgız Edebiyatı Tarihi. Ankara: Türk Dil Kurumu Yayınları. 12 Karıyeva A.K (2011), Cazgıç Akındar cana Kırgız Tarıhı (XIX-XX. kılımdardın başı), Bişkek: Maxprint |
6 | 14 Egemberdi , E (1993), Moldo Niyaz Cazma Adabiyatının Köç Başı, Bişkek: Tulpar. |
7 | 17 Baygaziev S (2005), Nurmoldo, XIX.Kılımdın Tunguç Agartuuçusu cana Danışman Pedagogu, Bişkek: Erkin-Too. 18 Begaliyeva N (1998), Arstanbektin Ömürü cana Çıgarmaçılıgı. Bişkek. |
8 | 20 Koylubaeva K.K (2010), Cazgıç Akındardın Çıgarmaçılıgı, Karakol. 21 Rıskulov K. (1995), Nurmoldo, Zamana Irları, Aytıştar. Calal-Abad. |
9 | 22 Sooronov O (1991), Moldo Kılıç, Kazaldar. Frunze, Adabiyat. 23 Tillabaev S.A (2004), Beş Moldo (Moldo Niyaz, Nurmoldo, Moldo Kılıç, Aldaş Moldo, Moldo Bagış). Bişkek. |