| 1 | Dersin içeriğinin anlatılması. Becerinin ve motor becerinin tanımlanması. Bir becerinin öğrenilmesinde rolü olan etmenler. | |
| 2 | Becerilerin sınıflandırılması. Beceri yeteneğinin gelişiminde dikkat edilecek hususlar. Becerinin ön şartları. Motor öğrenme, gelişim evreleri ve fitness. | |
| 3 | Yetenek, beceri ve bireysel ayrılık. Bellek, hatırlama ve unutma. | |
| 4 | Beceri ve spor dallarının sınıflandırılması. Biomotor yetenekler. Spor becerilerini nasıl öğretebilirim | |
| 5 | Bilgi işlem yaklaşımı, MOtor Öğrenme teorileri | |
| 6 | Beceri gelişiminde dikkat edilecek hususlar | |
| 7 | Becerinin transferi | |
| 8 | Alıştırmaların programlanması, planlanması | |
| 9 | Vize | |
| 10 | Hatanın tanımlanması | |
| 11 | Hataların düzeltilmesi(Geri bildirim) | |
| 12 | Geri bildirim yöntemleri | |
| 13 | Öğrenme ve öğrenme kuramlarına genel bakış | |
| 14 | Öğrenme ve öğrenme kuramlarına genel bakış | |