ANE1003 / HAREKET EĞİTİMİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Spor Eğitiminin Temel KavramalarıTopkaya, İ., (2011) Hareket, Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Öğrenme ve Öğretimin Temelleri
2Hareket Eğitiminin Amacı ve YararlarıMuratlı, S., (1997) Çocuk ve Spor, Antrenman bilimi ve ışığı altında çocuk ve spor
3Temel Hareketlerin SınıflandırılmasıSayın, M., (2011) Hareket ve Beceri Öğretimi
4Hareketlerin Evrensel YapısıTopkaya, İ., (2011) Hareket, Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Öğrenme ve Öğretimin Temelleri
5Lokomotor Beceriler (koşu, durma, kayma, yürüme)Sayın, M., (2011) Hareket ve Beceri Öğretimi
6Lokomotor Olmayan Beceriler (eğilme, esneme, oyunlar)Sayın, M., (2011) Hareket ve Beceri Öğretimi
7Manipülatif Beceriler (Fırlatma, yakalama, top atma, çekme, itme)Sayın, M., (2011) Hareket ve Beceri Öğretimi
8Sinir-Kas Sisteminde Artan VerimlilikWeinek J. (2007) Optimales Training. Leistungsphysiologische Trainingslehre unter besonderer Berücksichtigung des Kinder- und Jugendtrainings
9Temel Hareket Eğitiminde Fiziksel Uygunluk GelişimiÖzer, K., (2016) Fiziksel Uygunluk
10Algısal Motor GelişimWeinek J. (2007) Optimales Training. Leistungsphysiologische Trainingslehre unter besonderer Berücksichtigung des Kinder- und Jugendtrainings
11Sosyal-Duygusal Öğrenme Yeteneğinin Geliştirilmesihttp://www.sportunterricht.de/lksport/lkbeweg.html#ein
12Yaş Gruplarına Göre Çocuklarda Hareket Eğitimi ÇalışmalarıTopkaya, İ., (2011) Hareket, Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Öğrenme ve Öğretimin Temelleri
13Sportif Hareketlerin Değerlendirme KriterleriTopkaya, İ., (2011) Hareket, Beden Eğitimi ve Spor Öğretiminde Öğrenme ve Öğretimin Temelleri
14Temel motor becerilere yönelik testler