| 1 | İşletmede mesleki eğitim (İŞME) sürecinde görev aldığı kurumun yapısını, işleyişini ve mesleki eğitim ortamını açıklayabilir. |
| 2 | İşletmede mesleki eğitim sürecinde edinilen deneyimleri raporlayabilir ve bu deneyimlere dayalı olarak güçlü ve gelişime açık yönleri analiz edebilir. |
| 3 | İşletmede mesleki eğitim sürecinde edinilen uygulamaları mesleki etik, profesyonel davranış ve paydaş ilişkileri bağlamında değerlendirir. |
| 4 | İşletmede mesleki eğitim faaliyetlerine ilişkin veri, gözlem ve geri bildirimleri kullanarak öneriler geliştirebilir ve sunabilir. |
| 5 | Mesleki eğitim uygulaması yaptığı işletmenin sektör bağlamında yerini ve işlevini, özel/ kamu ayrımı, yönetim, organizasyon ve performans açısından karşılaştırabilir. |