1 | Motor performans ve öğrenmeye giriş | (1,2) |
2 | Bilgi işleme süreci ve karar verme | 3,6 |
3 | Duyusal bilginin becerili performansa katkıları | 4 |
4 | Hareket üretimi ve motor program | 8 |
5 | Motor kontrol ve hareket doğruluğunun ilkeleri | 8 |
6 | Bireysel ayrılıklar ve motor yetenekler | 9 |
7 | Öğrenme yaşantısı için hazırlanma | 5 |
8 | Öğrenme yaşantısını tamamlama | 5,6 |
9 | Öğrenme yaşantısını yapılandırma | 1 |
10 | Öğrenme yaşantısı sırasında geribildirim sağlama | 5 |
11 | Öğrenme ve performansı kolaylaştırmak | 7 |
12 | Beceri öğrenimi ilkelerinin uygulanması | 3 |
13 | Öğrenme kuramları | 6 |
14 | Genel tekrar | 3,8 |