BAF3033 / PAZARLAMA İLKELERİ

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Temel Pazarlama ve Pazarlama Yönetimi Kavramları.Mehmet Oluç, Temel Pazarlama Kavramları,s.67
2Çevresel FaktörlerMahir Nakip vd. (2012), s.17-28
3Bütünsel Pazarlama Anlayışı.Sezer Korkmaz vd., Pazarlama, s.32-38
4Pazarlama Araştırması.Mahir Nakip vd., 36-40
5Pazar Bölümlendirme.Mahir Nakip vd., 42-58
6Stratejik Planlama.Mahir Nakip vd., 61-82
7Stratejik Pazarlama Planlaması.Peter Doyle, Değer Temelli Pazarlama, s.267
8Pazarlar ve Tüketici Davranışı .Mahir Nakip vd., 85-100
9Marka ve Marka Değeri.Mahir Nakip vd., 102-104
10Endüstriyel Pazarlama Yönetimi ve Pazar Analizi.Sezer Korkmaz vd., Pazarlama, s.273-290
11Pazarlama Karması Analizi ve Yönetimi: Ürün ve Fiyat.Mehmet Oluç, Temel Pazarlama Kavramları,s.129-283
12Pazarlama Karması Analizi ve Yönetimi: Dağıtım ve Tutundurma.Mehmet Oluç, Temel Pazarlama Kavramları,s.289-757
13İnovasyon ve Yeni Ürün Geliştirme.Sezer Korkmaz vd., Pazarlama, s.369-390
14Pazarlama EtiğiSezer Korkmaz vd., Pazarlama, s.563-586