BAF4025 / PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1İşletmenin mevcut pazarlama anlayışını analiz etmek İşletme ve pazarın durumuna göre pazarlama anlayışını belirlemek Kontrol edilemeyen değişkenleri belirlemek 1
2Kontrol edilemeyen değişkenleri belirlemek Kontrol edilebilen değişkenleri belirlemek1
3Kontrol edilebilen değişkenleri belirlemek Pazar bölümlerini değerlendirmek1
4Pazar bölümlerini değerlendirmek Uygun bölümlerin hedef pazar olarak saptanmasına katkı sağlamak1
5Uygun bölümlerin hedef pazar olarak saptanmasına katkı sağlamak Ürünün farklılaştırılmasına yardımcı olmak1
6Ürünün farklılaştırılmasına yardımcı olmak Ürünün konumlandırılmasına yardımcı olmak1
7Ürünün konumlandırılmasına yardımcı olmak Ürünün yaşam dönemlerini saptayarak tedbirler alma1
8Ürünün yaşam dönemlerini saptayarak tedbirler alma Fiyatın belirlenmesine yardımcı olmak1
9Fiyatın belirlenmesine yardımcı olmak Fiyatın uyarlanmasını sağlamak1
10Fiyatın uyarlanmasını sağlamak Fiyat değiştirme stratejilerine önerilerde bulunmak1
11Fiyat değiştirme stratejilerine önerilerde bulunmak1
12Pazarlama kanallarını belirlemek1
13Pazarlama kanallarının tasarımının yapılmasına katkı sağlamak1
14Kanal sistemleri içinden en uygun olanının seçimine katkı sağlamak1