BAF4025 / PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1İşletmenin mevcut pazarlama anlayışını analiz etmek İşletme ve pazarın durumuna göre pazarlama anlayışını belirlemek Kontrol edilemeyen değişkenleri belirlemek Malhotra, N. Pazarlama Araştırmaları, Palme Yayıncılık, 2023
2Kontrol edilemeyen değişkenleri belirlemek Malhotra, N. Pazarlama Araştırmaları, Palme Yayıncılık, 2023
3Kontrol edilebilen değişkenleri belirlemek Malhotra, N. Pazarlama Araştırmaları, Palme Yayıncılık, 2023
4Pazar bölümlerini değerlendirmek Uygun bölümlerin hedef pazar olarak saptanmasına katkı sağlamakMalhotra, N. Pazarlama Araştırmaları, Palme Yayıncılık, 2023
5Uygun bölümlerin hedef pazar olarak saptanmasına katkı sağlamak Ürünün farklılaştırılmasına yardımcı olmakMalhotra, N. Pazarlama Araştırmaları, Palme Yayıncılık, 2023
6Ürünün farklılaştırılmasına yardımcı olmak Ürünün konumlandırılmasına yardımcı olmakMalhotra, N. Pazarlama Araştırmaları, Palme Yayıncılık, 2023
7Ürünün konumlandırılmasına yardımcı olmak Ürünün yaşam dönemlerini saptayarak tedbirler almaMalhotra, N. Pazarlama Araştırmaları, Palme Yayıncılık, 2023
8Ürünün yaşam dönemlerini saptayarak tedbirler alma Fiyatın belirlenmesine yardımcı olmakMalhotra, N. Pazarlama Araştırmaları, Palme Yayıncılık, 2023
9Fiyatın belirlenmesine yardımcı olmak Fiyatın uyarlanmasını sağlamakMalhotra, N. Pazarlama Araştırmaları, Palme Yayıncılık, 2023
10Fiyatın uyarlanmasını sağlamak Fiyat değiştirme stratejilerine önerilerde bulunmakMalhotra, N. Pazarlama Araştırmaları, Palme Yayıncılık, 2023
11Fiyat değiştirme stratejilerine önerilerde bulunmakMalhotra, N. Pazarlama Araştırmaları, Palme Yayıncılık, 2023
12Pazarlama kanallarını belirlemekMalhotra, N. Pazarlama Araştırmaları, Palme Yayıncılık, 2023
13Pazarlama kanallarının tasarımının yapılmasına katkı sağlamakMalhotra, N. Pazarlama Araştırmaları, Palme Yayıncılık, 2023
14Kanal sistemleri içinden en uygun olanının seçimine katkı sağlamakMalhotra, N. Pazarlama Araştırmaları, Palme Yayıncılık, 2023