BAN2011 / Hizmet Pazarlaması

Dersin Öğrenme Çıktıları

 
Kazandırılacak Bilgi Ve Beceriler 
1Pazarlama kavramını ve süreçlerini anlayabilir
2Hizmet kavramını ve hizmetlerin gelişimini bilebilir
3Hizmetlerin genel ekonomi içindeki yerini ve ülke ekonomisine katkısını bilebilir
4Hizmetleri tanımlar ve sınıflandırmasını yapabilir
5Hizmet pazarlaması ile mal pazarlaması arasındaki farklılıkları açıklayabilir
6Hizmet işletmelerinin işleyişini ve yapısın bilebilir
7Pazarlama karması elemanlarının hizmet işletmelerindeki yapısını bilebilir
8Pazarlama ve hizmet pazarlamasını etkileyen faktörleri bilebilir.
9Pazarlama planlaması yapabilir ve pazarlama stratejilerini uygulayabilir
10Tüketici davranışlarını ve onu belirleyen faktörleri bilebilir.