| 1 | 1. Haftalar Eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri; | |
| 2 | 2. Haftalar Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Yazılı sınavlar, | |
| 3 | 3. Haftalar Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Kısa cevaplı sınavlar ve Doğru-yanlış tipi testler, | |
| 4 | 4. Haftalar Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Çoktan seçmeli testler, | |
| 5 | 5. Haftalar Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Eşleştirmeli testler ve sözlü yoklamalar; | |
| 6 | 6. Haftalar Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Gözlem, | |
| 7 | 7. Haftalar Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Görüşme, | |
| 8 | 8. Haftalar Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Performans değerlendirme, | |
| 9 | 9. Haftalar Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Öğrenci ürün dosyası, | |
| 10 | 10. Haftalar Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Araştırma kâğıtları ve araştırma projeleri, | |
| 11 | 11. Haftalar Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Akran değerlendirmesi ve öz değerlendirme, | |
| 12 | 12. Haftalar Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Tutum ölçekleri; | |
| 13 | 13. Haftalar Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde dikkat edilecek hususlar; | |
| 14 | 14. Haftalar Öğrenme çıktılarının değerlendirilmesi ve not verme. | |