1 | Beceri Öğrenimi ve Motor Kontrole Giriş | Richard A. Schmidt, Craig A. Wrisberg. Motor Learning and Performance: Motor Öğrenme ve Performans, 2012, Ankara, Anı Yayıncılık |
2 | Becerinin sınıflaması motor kontrol teorileri | Aktepe K., Sporda Beceri, 2013, Ankara, Nobel Yayınevi |
3 | Öğrenme Aşamaları | Aktepe K., Sporda Beceri, 2013, Ankara, Nobel Yayınevi |
4 | Davranışsal Motor Kontrol Teorileri | Aktepe K., Sporda Beceri, 2013, Ankara, Nobel Yayınevi;Richard A. Schmidt, Craig A. Wrisberg. Motor Learning and Performance: Motor Öğrenme ve Performans, 2012, Ankara, Anı Yayıncılık |
5 | Hareketin kontrolü;Beceri Öğreniminde Algı; Bellek: Hatırlama, Unutma; Sinir Sistemi | Richard A. Schmidt, Craig A. Wrisberg. Motor Learning and Performance: Motor Öğrenme ve Performans, 2012, Ankara, Anı Yayıncılık |
6 | Becerinin Gösterimi | Richard A. Schmidt, Craig A. Wrisberg. Motor Learning and Performance: Motor Öğrenme ve Performans, 2012, Ankara, Anı Yayıncılık |
7 | Alıştırma Tasarlama Faktörleri | Kamar A. Sporda yetenek beceri ve performans testleri. 2003, Nobel yayınevi. |
8 | Alıştırmanın Programlanması Hareket planlaması ve programlanması | Richard A. Schmidt, Craig A. Wrisberg. Motor Learning and Performance: Motor Öğrenme ve Performans, 2012, Ankara, Anı Yayıncılık |
9 | Alıştırma ve Alıştırma Stratejileri | Kamar A. Sporda yetenek beceri ve performans testleri. 2003, Nobel yayınevi. |
10 | FEEDBACK (GERİ BİLDİRİM) | Richard A. Schmidt, Craig A. Wrisberg. Motor Learning and Performance: Motor Öğrenme ve Performans, 2012, Ankara, Anı Yayıncılık |
11 | Becerilerin Transferi; Reaksiyon Zamanı; Motivasyon Sporda dikkat ve dikkati etkileyen faktörler | Kamar A. Sporda yetenek beceri ve performans testleri. 2003, Nobel yayınevi. |
12 | Hata, hata kaynakları ve giderilme yöntemleri | Aktepe K., Sporda Beceri, 2013, Ankara, Nobel Yayınevi |
13 | Hatanın Düzeltilmesi | Richard A. Schmidt, Craig A. Wrisberg. Motor Learning and Performance: Motor Öğrenme ve Performans, 2012, Ankara, Anı Yayıncılık |
14 | Sosyal Beceriler | |