| 1 | Beden Eğitimi temel kavramları ve Beden Eğitimi öğretimi ile olan ilişkisini açıklar. |
| 2 | MEB programındaki günlük plan, yıllık plan ve etkinlikleri inceler. |
| 3 | Verilen örnek durumlar için günlük plan, yıllık plan ve etkinlikler geliştirir. |
| 4 | Geliştirdiği günlük plan, yıllık plan ve etkinlikleri uygular. |
| 5 | Beden eğitim programının kazanımlarını açıklar. |
| 6 | İlköğretim ve ortaöğretimde beden eğitiminin kuram ve yaklaşımlarını tanımlar. |
| 7 | İlköğretim ve ortaöğretimde beden eğitiminin kuram ve yaklaşımlarını karşılaştırır. |
| 8 | İlköğretim ve ortaöğretimde beden eğitiminin bireysel farklılıkların etkilerini değerlendirir. |
| 9 | İlköğretim ve ortaöğretimde beden eğitimi öğretmenin sahip olması gereken özellikleri tartışır. |
| 10 | İlköğretim ve ortaöğretimde beden eğitimi öğretim ortamının sahip olması gereken özellikleri tartışır. |
| 11 | Varolan bir öğretim ortamını değerlendirerek yeniden tasarlar. |