BED7104 / SPOR PAZARLAMA ARAŞTIRMASI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Pazarlama araştırmasının tanımı, spor pazarı içerisindeki yeri ve önemi. Bilimsel araştırma özellikleri, pazarlama araştırması süreci.-Cemal Yükselen (2011) Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Detay Yayıncılık -Vasfi Nadir Tekin, (2011) SPSS Uygulamalı Bilimsel Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Seçkin Yayıncılık -A. Ercan Gezez, (2015) Pazarlama Araştırmaları, İstanbul, Beta Basım Yayım Dağıtım -S. Murat Yıldız, (2016). Spor ve Fiziksel Etkinlik Hizmetleri Pazarlaması, Ankara, Detay Yayıncılık -Metin Argan, Hakan Katırcı, (2015) Spor Pazarlaması, Ankara, Nobel Akademik Yayıncılık
2Spor pazarına uygun problemin belirlenmesi ve hipotez yazımı-Cemal Yükselen (2011) Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Detay Yayıncılık -Vasfi Nadir Tekin, (2011) SPSS Uygulamalı Bilimsel Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Seçkin Yayıncılık -A. Ercan Gezez, (2015) Pazarlama Araştırmaları, İstanbul, Beta Basım Yayım Dağıtım -S. Murat Yıldız, (2016). Spor ve Fiziksel Etkinlik Hizmetleri Pazarlaması, Ankara, Detay Yayıncılık -Metin Argan, Hakan Katırcı, (2015) Spor Pazarlaması, Ankara, Nobel Akademik Yayıncılık
3Araştırma modelleri, keşifsel araştırmada kullanılan veri elde etme yöntemleri (odak gruplar, derinlemesine analiz, ikincil veriler ve nitel analiz yöntemleri)-Cemal Yükselen (2011) Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Detay Yayıncılık -Vasfi Nadir Tekin, (2011) SPSS Uygulamalı Bilimsel Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Seçkin Yayıncılık -A. Ercan Gezez, (2015) Pazarlama Araştırmaları, İstanbul, Beta Basım Yayım Dağıtım -S. Murat Yıldız, (2016). Spor ve Fiziksel Etkinlik Hizmetleri Pazarlaması, Ankara, Detay Yayıncılık -Metin Argan, Hakan Katırcı, (2015) Spor Pazarlaması, Ankara, Nobel Akademik Yayıncılık
4Tanımlayıcı araştırma ve veri elde etme yöntemleri (anketler, mekanik ve doğal gözlemler) anket hazırlama süreçleri -Cemal Yükselen (2011) Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Detay Yayıncılık -Vasfi Nadir Tekin, (2011) SPSS Uygulamalı Bilimsel Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Seçkin Yayıncılık -A. Ercan Gezez, (2015) Pazarlama Araştırmaları, İstanbul, Beta Basım Yayım Dağıtım -S. Murat Yıldız, (2016). Spor ve Fiziksel Etkinlik Hizmetleri Pazarlaması, Ankara, Detay Yayıncılık -Metin Argan, Hakan Katırcı, (2015) Spor Pazarlaması, Ankara, Nobel Akademik Yayıncılık
5Nedensel araştırma ve deneyler-Cemal Yükselen (2011) Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Detay Yayıncılık -Vasfi Nadir Tekin, (2011) SPSS Uygulamalı Bilimsel Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Seçkin Yayıncılık -A. Ercan Gezez, (2015) Pazarlama Araştırmaları, İstanbul, Beta Basım Yayım Dağıtım -S. Murat Yıldız, (2016). Spor ve Fiziksel Etkinlik Hizmetleri Pazarlaması, Ankara, Detay Yayıncılık -Metin Argan, Hakan Katırcı, (2015) Spor Pazarlaması, Ankara, Nobel Akademik Yayıncılık
6Örnekleme ve örnekleme yöntemleri-Cemal Yükselen (2011) Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Detay Yayıncılık -Vasfi Nadir Tekin, (2011) SPSS Uygulamalı Bilimsel Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Seçkin Yayıncılık -A. Ercan Gezez, (2015) Pazarlama Araştırmaları, İstanbul, Beta Basım Yayım Dağıtım -S. Murat Yıldız, (2016). Spor ve Fiziksel Etkinlik Hizmetleri Pazarlaması, Ankara, Detay Yayıncılık -Metin Argan, Hakan Katırcı, (2015) Spor Pazarlaması, Ankara, Nobel Akademik Yayıncılık
7Spor pazarlama araştırmasında hatalar-Cemal Yükselen (2011) Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Detay Yayıncılık -Vasfi Nadir Tekin, (2011) SPSS Uygulamalı Bilimsel Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Seçkin Yayıncılık -A. Ercan Gezez, (2015) Pazarlama Araştırmaları, İstanbul, Beta Basım Yayım Dağıtım -S. Murat Yıldız, (2016). Spor ve Fiziksel Etkinlik Hizmetleri Pazarlaması, Ankara, Detay Yayıncılık -Metin Argan, Hakan Katırcı, (2015) Spor Pazarlaması, Ankara, Nobel Akademik Yayıncılık
8İstatistik programlarına (SPSS, NCSS, LISRELL, NVİVO vb) giriş veri tanımlama-Cemal Yükselen (2011) Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Detay Yayıncılık -Vasfi Nadir Tekin, (2011) SPSS Uygulamalı Bilimsel Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Seçkin Yayıncılık -A. Ercan Gezez, (2015) Pazarlama Araştırmaları, İstanbul, Beta Basım Yayım Dağıtım -S. Murat Yıldız, (2016). Spor ve Fiziksel Etkinlik Hizmetleri Pazarlaması, Ankara, Detay Yayıncılık -Metin Argan, Hakan Katırcı, (2015) Spor Pazarlaması, Ankara, Nobel Akademik Yayıncılık
9Keşifsel veri analizi (frekans testleri, çapraz tablolar ve temel grafikler)-Cemal Yükselen (2011) Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Detay Yayıncılık -Vasfi Nadir Tekin, (2011) SPSS Uygulamalı Bilimsel Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Seçkin Yayıncılık -A. Ercan Gezez, (2015) Pazarlama Araştırmaları, İstanbul, Beta Basım Yayım Dağıtım -S. Murat Yıldız, (2016). Spor ve Fiziksel Etkinlik Hizmetleri Pazarlaması, Ankara, Detay Yayıncılık -Metin Argan, Hakan Katırcı, (2015) Spor Pazarlaması, Ankara, Nobel Akademik Yayıncılık
10Parametrik hipotez testleri-Cemal Yükselen (2011) Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Detay Yayıncılık -Vasfi Nadir Tekin, (2011) SPSS Uygulamalı Bilimsel Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Seçkin Yayıncılık -A. Ercan Gezez, (2015) Pazarlama Araştırmaları, İstanbul, Beta Basım Yayım Dağıtım -S. Murat Yıldız, (2016). Spor ve Fiziksel Etkinlik Hizmetleri Pazarlaması, Ankara, Detay Yayıncılık -Metin Argan, Hakan Katırcı, (2015) Spor Pazarlaması, Ankara, Nobel Akademik Yayıncılık
11Parametrik hipotez testleri-Cemal Yükselen (2011) Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Detay Yayıncılık -Vasfi Nadir Tekin, (2011) SPSS Uygulamalı Bilimsel Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Seçkin Yayıncılık -A. Ercan Gezez, (2015) Pazarlama Araştırmaları, İstanbul, Beta Basım Yayım Dağıtım -S. Murat Yıldız, (2016). Spor ve Fiziksel Etkinlik Hizmetleri Pazarlaması, Ankara, Detay Yayıncılık -Metin Argan, Hakan Katırcı, (2015) Spor Pazarlaması, Ankara, Nobel Akademik Yayıncılık
12Non-parametrik hipotez testleri-Cemal Yükselen (2011) Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Detay Yayıncılık -Vasfi Nadir Tekin, (2011) SPSS Uygulamalı Bilimsel Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Seçkin Yayıncılık -A. Ercan Gezez, (2015) Pazarlama Araştırmaları, İstanbul, Beta Basım Yayım Dağıtım -S. Murat Yıldız, (2016). Spor ve Fiziksel Etkinlik Hizmetleri Pazarlaması, Ankara, Detay Yayıncılık -Metin Argan, Hakan Katırcı, (2015) Spor Pazarlaması, Ankara, Nobel Akademik Yayıncılık
13Spor pazarlama araştırması raporunun hazırlanması-Cemal Yükselen (2011) Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Detay Yayıncılık -Vasfi Nadir Tekin, (2011) SPSS Uygulamalı Bilimsel Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Seçkin Yayıncılık -A. Ercan Gezez, (2015) Pazarlama Araştırmaları, İstanbul, Beta Basım Yayım Dağıtım -S. Murat Yıldız, (2016). Spor ve Fiziksel Etkinlik Hizmetleri Pazarlaması, Ankara, Detay Yayıncılık -Metin Argan, Hakan Katırcı, (2015) Spor Pazarlaması, Ankara, Nobel Akademik Yayıncılık
14Sunumlar-Cemal Yükselen (2011) Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Detay Yayıncılık -Vasfi Nadir Tekin, (2011) SPSS Uygulamalı Bilimsel Pazarlama Araştırmaları, Ankara, Seçkin Yayıncılık -A. Ercan Gezez, (2015) Pazarlama Araştırmaları, İstanbul, Beta Basım Yayım Dağıtım -S. Murat Yıldız, (2016). Spor ve Fiziksel Etkinlik Hizmetleri Pazarlaması, Ankara, Detay Yayıncılık -Metin Argan, Hakan Katırcı, (2015) Spor Pazarlaması, Ankara, Nobel Akademik Yayıncılık