1 | Motor performans ve öğrenmeye giriş | |
2 | Bilgiyi işlem süreci ve karar verme | |
3 | Duyusal bilginin becerili performansa katkıları | |
4 | Hareket üretimi ve motor programlar | |
5 | Motor kontrol ve hareket doğruluğunun ilkeleri | |
6 | Bireysel ayrılıklar ve motor yetenekler | |
7 | Öğrenme yaşantısı için hazırlanma, Öğrenme yaşantısını tamamlama | |
8 | Ara sınav | |
9 | Öğrenme Yaşantısını Yapılandırma | |
10 | Öğrenme yaşantısı sırasında geri bildirim sağlanması | |
11 | Öğrenmeyi ve performansı kolaylaştırmak | |
12 | Beceri öğrenim ilkelerinin uygulanması | |
13 | Öğrenme kuramları | |
14 | Öğrenme Kuramları | |
15 | Genel Sınav | |