| 1 | Beslenme eğitimine giriş ve temel kavramlar | Kutluay-Merdol, T. (2008). Beslenme eğitimi ve danışmanlığı, Ankara:Klasmat Matbaacılık. |
| 2 | Beslenme eğitimi tarihçesi, beslenme eğitiminde fırsat ve tehditler | Kutluay-Merdol, T. (2008). Beslenme eğitimi ve danışmanlığı, Ankara:Klasmat Matbaacılık. |
| 3 | Eğitimle ilgili temel kavram ve kuramlar | Contento, I. (2011). Nutrition education, Jones and Bartlett Publishers, Studbury, Massachusetts |
| 4 | Öğretim ilke, yöntem ve stratejileri | Kutluay-Merdol, T. (2008). Beslenme eğitimi ve danışmanlığı, Ankara:Klasmat Matbaacılık. |
| 5 | Beslenme eğitim programı geliştirme ve değerlendirme | Kutluay-Merdol, T. (2008). Beslenme eğitimi ve danışmanlığı, Ankara:Klasmat Matbaacılık. |
| 6 | Beslenme eğitimi materyalleri | |
| 7 | Beslenme eğitimi materyallerinin hazırlanması | |
| 8 | Dijital ve uzaktan eğitim | |
| 9 | Eğitim programında iletişim | |
| 10 | Beslenme danışmanlığı ve beslenme okuryazarlığı | Mahan LK, Escott-Stump S (2008). Eğitim ve Danışmanlık. Krause Besin ve Beslenme Bakım Süreci. 14th Ed. Elsevier Health Sciences, |
| 11 | Beslenme eğitiminde odak gruplar-I: çocuklar ve adölesanlar | Mahan LK, Escott-Stump S (2008). Eğitim ve Danışmanlık. Krause Besin ve Beslenme Bakım Süreci. 14th Ed. Elsevier Health Sciences, |
| 12 | Beslenme eğitiminde odak gruplar-II: yetişkinler ve toplum | Mahan LK, Escott-Stump S (2008). Eğitim ve Danışmanlık. Krause Besin ve Beslenme Bakım Süreci. 14th Ed. Elsevier Health Sciences, |
| 13 | Beslenme eğitimi uygulamaları-I | |
| 14 | Beslenme eğitimi uygulamaları-II | |