| 1 | İşaret diline giriş: Tanım, tarihçe ve önemi | |
| 2 | Türkiye'de ve dünyada işitme engellilik ve iletişim ihtiyaçları | |
| 3 | Parmak alfabesi (alfabe harfleri ve yazılı isimlerin aktarımı) | |
| 4 | Sayılar ve sayı sistemleri (0–100) | |
| 5 | Selamlaşma, tanışma, basit günlük ifadeler | |
| 6 | Aile bireyleri, akrabalık ilişkileri ve meslekler | |
| 7 | Günler, aylar, mevsimler ve zaman kavramları | |
| 8 | Ara sınav | |
| 9 | Duygular, renkler, yönler ve temel sıfatlar | |
| 10 | Vücut organları, sağlıkla ilgili temel kavramlar | |
| 11 | Yiyecek, içecekler ve temel ihtiyaçlar | |
| 12 | Ev, okul, hastane gibi temel mekânlar ve eylemler | |
| 13 | Günlük rutinler: Gitmek, gelmek, yapmak, istemek vb. | |
| 14 | Diyaloglar ve basit iletişim örnekleri (canlandırmalarla) | |
| 15 | Final sınavı | |