1 | Gereksinimlerin analiz edilmesi ve belirlenmesi, Birleşik Modelleme Dili (UML) ve ş akış diyagramı öğrenebilme |
2 | Yazılım geliştirme modelleri öğrenme Şelale (waterfall) modeli, Evrimsel geliştirme modeli, Artımlı geliştirme model ve spiral modellerini kavrayabilme |
3 | Genel yazılım mimarisi Tek katmanlı mimariler ve Çok katmanlı mimarileri kullanabilme |
4 | UML standartlarında diyagramlarını kullanabilme |
5 | Genel tasarım, Detaylı tasarım yapabilme ve Diyagram kullanabilme |
6 | Programlama dili seçimi, Kodlama standartlarını belirleme, Veri tiplerini tanımlamak, Mimariye uygun proje yapısını oluşturma hakkında detaylı bilgiye sahip olabillme |
7 | Sunucu kullanıcı işlemlerini yapabilme |
8 | Program test metotlarını uygulayabilme |
9 | Canlı sistem performans izleyebilme |