1 | Gereksinimlerin analiz edilmesi ve belirlenmesi, Birleşik Modelleme Dili (UML) ve ş akış diyagramı öğrenme |
2 | Yazılım geliştirme modelleri öğrenme Şelale (waterfall) modeli, Evrimsel geliştirme modeli, Artımlı geliştirme model ve spiral modelleri öğrnir |
3 | Genel yazılım mimarisi Tek katmanlı mimarilerve Çok katmanlı mimariler |
4 | 1.UML standartlarında diyagramlar 2. Kullanım durumu diyagramı çizmek 3. Sınıf sorumluluk işbirliği diyagramı çizmek 4. İlişkisel diyagram çizmek 5.İş akış diyagramı çizmek |
5 | 1.Genel tasarımı yapmak 2.Detaylı tasarım yapmak 3.Diyagram kullanmak |
6 | 1.Programlama dili seçmek 2.Kodlama standartlarını belirlemek 3.Veri tiplerini tanımlamak 4. Mimariye uygun proje yapısını oluşturmak |
7 | 1.Dosya sunucusuna bağlanmak 2.Kod çekmek 3.Değişiklik yapılan kodları geri aktarmak 4.Dosya sürümlerinde çelişki çözümlemek |
8 | 1.Test metotlarını bilmek (black box, glass box) 2.Test katmanını seçmek (arayüz üzerinden, birim testi) 3. Test verilerini seçmek 4. Test takvimi tanımlamak |
9 | 1.Fonksiyon işleyişini gözlemleyebilmek 2.İşleyiş sırasında değişkenlerin değerlerini gözlemleyebilmek |