| 1 | Gereksinimlerin analiz edilmesi ve belirlenmesi, Birleşik Modelleme Dili (UML) ve ş akış diyagramı öğrenebilme |
| 2 | Yazılım geliştirme modelleri öğrenme Şelale (waterfall) modeli, Evrimsel geliştirme modeli, Artımlı geliştirme model ve spiral modellerini kavrayabilme |
| 3 | Genel yazılım mimarisi Tek katmanlı mimariler ve Çok katmanlı mimarileri kullanabilme |
| 4 | UML standartlarında diyagramlarını kullanabilme |
| 5 | Genel tasarım, Detaylı tasarım yapabilme ve Diyagram kullanabilme |
| 6 | Programlama dili seçimi, Kodlama standartlarını belirleme, Veri tiplerini tanımlamak, Mimariye uygun proje yapısını oluşturma hakkında detaylı bilgiye sahip olabillme |
| 7 | Sunucu kullanıcı işlemlerini yapabilme |
| 8 | Program test metotlarını uygulayabilme |
| 9 | Canlı sistem performans izleyebilme |