1 | Biyolojik süreçleri ve özellikleri tanımlamak, biyoteknolojinin ne olduğu ile ilgili bir metini işlemek. | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
2 | Biyolojik süreçlerde lokalizasyonun farklı alanlarda nasıl ifade edileceğini belirtmek ve konuyla ilgili biyolojik bir metin üzerinde çalışmak | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
3 | Kelime ve anlamaya yönelik quiz yapılması..Biyolojik yapıların yapıları-bağlantıları ve bölümlerinin ifade ediliş şekilleri ve bunları içeren çeşitli yayınlar üzerinde çalışmak | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
4 | Biyolojik objeler ve canlılar açısından uzaklıkların ve ölçümlerin ifade edilmesi ve bu konuyla bağlantılı tekstler üzerinde uygulama çalışmaları | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
5 | Çeşitli organizmaların fonksiyon ve sistemlerinin tanıtılması ve bu konuyla ilgili farklı kaynaklardan çalışmaların incelenmesi | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
6 | Kelime ve anlamaya yönelik quiz yapılması..Bitki ve hayvan sistemlerinin fonksiyonları, karşılaştırılması ve bunlarla ilgili yayınlar üzerinde uygulama çalışmalarının yapılması | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
7 | Organizmaların lokalizasyonunu, dağılışını ve çeşitliliğini etkileyen genel yapıların açıklanması ve değişik kaynaklar üzerinde çalışılması | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
8 | Aktif ve pasif cümle yapılarını açıklayarak, bunun bilimsel metinlerdeki önemini belirtmek ve değişik kaynaklardan sınıfta uygulamalar yapmak | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
9 | Tekst içinde geçen kelimeleri anlayabilme, teksti okuyabilme, anlayabilme ve soru sormayı içeren quizlerin yapılması.Daha önceki materyaller ve tekstler üzerinde çalışmak. | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
10 | Adaptasyonun tanımlanması, şekilleri, özel yolları ve adaptasyon tiplerinin ortaya konmasını ilginç gruplara ait yayınlar üzerinden göstermek | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
11 | Sebep-sonuç ilişkilerinin ifade edilmesi, basit yapılar ve bubların değişik yayınlar üzerinde örneklenmesi | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
12 | Yüzdeleri, hacimleri ve oranların ifade ediliş şekilleri ve bunlarla ilgili değişik tekstler üzerinde çalışılması | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
13 | Biyolojik olarak popüler olan tekstler üzerinde öğrenilen yapıları ve kalıpları çalışmak | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
14 | Bütün öğrenilen yapıları, kalıpları ve kelimeleri içeren geniş bir quiz yapılması..Öğrenilenlerin uygulanabilirliğinin tartışılması.. | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |