BIO3009 / MESLEKİ YABANCI DİL I

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Biyolojik süreçleri ve özellikleri tanımlamak, biyoteknolojinin ne olduğu ile ilgili bir metini işlemek.[1], [2],[3[],[4], [5], [6]
2Biyolojik süreçlerde lokalizasyonun farklı alanlarda nasıl ifade edileceğini belirtmek ve konuyla ilgili biyolojik bir metin üzerinde çalışmak[1], [2],[3[],[4], [5], [6]
3Kelime ve anlamaya yönelik quiz yapılması..Biyolojik yapıların yapıları-bağlantıları ve bölümlerinin ifade ediliş şekilleri ve bunları içeren çeşitli yayınlar üzerinde çalışmak[1], [2],[3[],[4], [5], [6]
4Biyolojik objeler ve canlılar açısından uzaklıkların ve ölçümlerin ifade edilmesi ve bu konuyla bağlantılı tekstler üzerinde uygulama çalışmaları[1], [2],[3[],[4], [5], [6]
5Çeşitli organizmaların fonksiyon ve sistemlerinin tanıtılması ve bu konuyla ilgili farklı kaynaklardan çalışmaların incelenmesi[1], [2],[3[],[4], [5], [6]
6Kelime ve anlamaya yönelik quiz yapılması..Bitki ve hayvan sistemlerinin fonksiyonları, karşılaştırılması ve bunlarla ilgili yayınlar üzerinde uygulama çalışmalarının yapılması[1], [2],[3[],[4], [5], [6]
7Organizmaların lokalizasyonunu, dağılışını ve çeşitliliğini etkileyen genel yapıların açıklanması ve değişik kaynaklar üzerinde çalışılması[1], [2],[3[],[4], [5], [6]
8Aktif ve pasif cümle yapılarını açıklayarak, bunun bilimsel metinlerdeki önemini belirtmek ve değişik kaynaklardan sınıfta uygulamalar yapmak[1], [2],[3[],[4], [5], [6]
9Tekst içinde geçen kelimeleri anlayabilme, teksti okuyabilme, anlayabilme ve soru sormayı içeren quizlerin yapılması.Daha önceki materyaller ve tekstler üzerinde çalışmak. [1], [2],[3[],[4], [5], [6]
10Adaptasyonun tanımlanması, şekilleri, özel yolları ve adaptasyon tiplerinin ortaya konmasını ilginç gruplara ait yayınlar üzerinden göstermek[1], [2],[3[],[4], [5], [6]
11Sebep-sonuç ilişkilerinin ifade edilmesi, basit yapılar ve bubların değişik yayınlar üzerinde örneklenmesi[1], [2],[3[],[4], [5], [6]
12Yüzdeleri, hacimleri ve oranların ifade ediliş şekilleri ve bunlarla ilgili değişik tekstler üzerinde çalışılması[1], [2],[3[],[4], [5], [6]
13Biyolojik olarak popüler olan tekstler üzerinde öğrenilen yapıları ve kalıpları çalışmak[1], [2],[3[],[4], [5], [6]
14Bütün öğrenilen yapıları, kalıpları ve kelimeleri içeren geniş bir quiz yapılması..Öğrenilenlerin uygulanabilirliğinin tartışılması..[1], [2],[3[],[4], [5], [6]