1 | Temel Biyolojik-biyoteknolojik Konular üzerinde İngilizce okuma soru sorma uygulamaları | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
2 | Temel Biyolojik-biyoteknolojik Konular üzerinde İngilizce okuma soru sorma uygulamaları | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
3 | Farklı biyolojik ve bilimsel metinler üzerinde aktif-pasif uygulamalarını analiz etmek | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
4 | Öğrenilen kalıplarla basit İngilizce metin yazma denemeleri | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
5 | Farklı konuları içeren quiz uygulamaları | İşlenen metinler ve yeni metinler |
6 | Biyolojik-biyoteknolojik terimleri Türkçe-İngilizce eşleme çalışmaları, soru sorma alıştırmaları yapmak | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
7 | Sebep-sonuç ilşikleri ile ilgili bağlaçlarla uygulamalar | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
8 | Grafik ve tablo sunumları ve tartışma kalıplarının örnekleri. | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
9 | İstatistiksel verilerin yorumlanması ile ilgili yayınların incelenmesi | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
10 | Quiz uygulamalarının gerçekleştirilmesi | İşlenen metinler ve yeni metinler |
11 | Bireylerin İngilizce olarak kendilerini tanıtmaları ve özgeçmiş hazırlama örnekleri | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
12 | Materyal metot sunumu ile ilgili değişik biyolojk metinlerin incelenmesi | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
13 | Güncel bilimsel İngilizce metinleri okuyarak incelenen metot ve kalıpları ortaya koymak | [1], [2],[3[],[4], [5], [6] |
14 | İngilizce olarak genel bir değerlendirme yapma ve tartışma gerçekleştirmek. | İşlenen metinler ve yeni metinler |