BLM2003 / NESNEYE YÖNELİK PROGRAMLAMA

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

 
KONULAR 
KAYNAKLAR 
1Javaya genel bakış, kontrol deyimleri, metotlar, diziler[1, 2]
2Klasik yazılım mühendisliği ve nesneye yönelik programlama yaklaşımları, [1, 2]
3İleri nesneye yönelik kavramlar, sürdürülebilir nesneye yönelik program geliştirme[1, 2]
4Sınıflar, erişim denetleyicileri, alan ve metotlar [1, 2]
5Kalıtım, çoklu kalıtım[1,2]
6Çokbiçimlilik[1,2]
7Sarmalama[1,2]
8Statik metotlar ve sınıflar [1,2]
9İstisna yönetimi[1,2]
10UML diyagramları[1,2]
11Özgür sınıflar ve arayüzler[1,2]
12Nesneye dayalı programlama örnekleri[1]
13Nesneye dayalı programlama örnekleri[1]
14Nesneye dayalı programlama örnekleri[1]