| 1 | Açık ve uzaktan eğitimin genel kavramlarını, teknolojilerini ve uygulamalarını kavrayabilme Açık ve uzaktan eğitimin fayda ve sınırlıklarını tartışabilme |
| 2 | Uzaktan eğitime ilişkin model ve kuramları uygulayabilme Uzaktan eğitim için öğretim tasarımı yapabilme |
| 3 | Uzaktan eğitimde öğretmen ve öğrenci rollerini kavrayabilme Uzaktan eğitim ortamı geliştirebilme Açık ve uzaktan eğitimin geleceğini ve bugünkü sorunlarını tartışabilme |
| 4 | Eğitim sistemini, eğitim programını, okulun örgütsel yapısını ve okul iklimini, eğitimin felsefi, sosyolojik ve psikolojik temelleri bağlamında değerlendirir. |
| 5 | Eğitim sürecindeki uygulamaları, Türk eğitim sisteminin amaç ve ilkeleri doğrultusunda sürdürülebilir biçimde yürütür. |
| 6 | Eğitim sürecini, bireysel farklılıklar, çevresel koşullar ve mevcut olanaklara uygun yöntem, teknoloji ve ölçme araçlarıyla planlar. |