1 | Eğitimde formal program ve program dışı etkinlikler. | |
2 | Örtük program ile ilgili yaklaşımlar. | |
3 | Bilişsel ve duyuşsal alan öğrenmeleri ve örtük program. | |
4 | Bir ritüel yeri olarak okul. | |
5 | Örtük program ve formal program kazanımlarının entegre edilmesi. | |
6 | Okulda program dışı etkinlikler olarak okul törenleri. | |
7 | Okulda sosyal, kültürel, sportif ve sanatsal etkinliklerin önemi ve yönetimi. | |
8 | Değerler eğitiminde örtük programın yeri ve önemi. | |
9 | Değerler eğitimi açısından program dışı (anma, kutlama, buluşma, mezuniyet vd.) etkinlikler. | |
10 | Sağlık davranışları ve örtük program. | |
11 | Beceri öğrenimi, gelişimi ve örtük program arasındaki ilişki. | |
12 | Fiziksel aktivitenin program dışı etkinliklerle desteklenmesi. | |
13 | Program dışı etkinliklerde beden eğitimi öğretmeninin rolleri. | |
14 | Program dışı etkinliklerinin sınıfa yansımaları. | |