| 1 | Eğitimde formal program ve program dışı etkinlikler. | 2 |
| 2 | Örtük program ile ilgili yaklaşımlar. | 1 |
| 3 | Bilişsel ve duyuşsal alan öğrenmeleri ve örtük program. | 2 |
| 4 | Bir ritüel yeri olarak okul. | 1,2 |
| 5 | Örtük program ve formal program kazanımlarının entegre edilmesi. | 2 |
| 6 | Okulda program dışı etkinlikler olarak okul törenleri. | 1 |
| 7 | Okulda sosyal, kültürel, sportif ve sanatsal etkinliklerin önemi ve yönetimi. | 2 |
| 8 | Değerler eğitiminde örtük programın yeri ve önemi. | |
| 9 | Değerler eğitimi açısından program dışı (anma, kutlama, buluşma, mezuniyet vd.) etkinlikler. | |
| 10 | Sağlık davranışları ve örtük program. | |
| 11 | Beceri öğrenimi, gelişimi ve örtük program arasındaki ilişki. | |
| 12 | Fiziksel aktivitenin program dışı etkinliklerle desteklenmesi. | |
| 13 | Program dışı etkinliklerde beden eğitimi öğretmeninin rolleri. | |
| 14 | Program dışı etkinliklerinin sınıfa yansımaları. | |