1 | Derse ilişkin temel kavramlar bilgisi |
2 | Eğitim programının öğeleri arasındaki ilişkiyi açıklayabilme. |
3 | Eğitim-öğretim programının öğelerinin özelliklerini açıklayabilme |
4 | İçeriğin seçimi ve düzenlenmesi ile ilgili temel ölçütleri açıklayabilme. |
5 | Eğitimde amaçların aşamalı sınıflamasını kavrayabilme. |
6 | Değişik düzeyde amaç yazabilme. |
7 | Öğretim hizmetinin niteliğini artırmada öğretmenin görev ve sorumluluklarını kavrayabilme |
8 | Öğretim hizmetinin öğelerini etkili biçimde uygulama ilkelerini kavrayabilme. |
9 | Program geliştirmede ihtiyaç belirleme yaklaşım ve tekniklerinin özelliklerini kavrayabilme |
10 | Program geliştirmenin temellerini ve program geliştirme açısından önemini kavrayabilme |
11 | Program geliştirme tasarımlarını ve özelliklerini kavrayabilme |
12 | Program geliştirmede ihtiyaç belirleme yaklaşımlarını kavrayabilme |
13 | Program değerlendirme modellerinin özelliklerini kavrayabilme |
14 | Öğretim planları ve özelliklerini kavrayabilme |
15 | Türkiyede program geliştirme çalışmalarını kavrayabilme |