| 1 | Bireyselleştirilmiş öğretim kavramı ve önemi | |
| 2 | Bireysel farklılıkların öğretime etkisi | |
| 3 | Öğrenme stilleri ve öğretim stratejileri | |
| 4 | Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) kavramı | |
| 5 | BEP hazırlama ve uygulama süreçleri | |
| 6 | Öğretimde uyarlama kavramı ve ilkeleri | |
| 7 | Fiziksel farklılıklar için uyarlamalar | |
| 8 | Zihinsel ve öğrenme güçlükleri için uyarlamalar | |
| 9 | Duyusal yetersizlikler için uyarlamalar | |
| 10 | Spor ve beden eğitimi derslerinde uyarlamalar | |
| 11 | Bireyselleştirilmiş ölçme ve değerlendirme yöntemleri / | |
| 12 | Sınıf içi uygulama örnekleri | |
| 13 | Okul dışı öğrenme ortamlarında bireyselleştirme | |
| 14 | Genel değerlendirme ve uygulamalı proje sunumları | |