| 1 | Eğitimde ölçme ve değerlendirmenin yeri ve önemi | [4]s.1-12 |
| 2 | Öçme ve değerlendirme ile ilgili temel kavramlar | [11]s.1-3 |
| 3 | Ölçme araçlarında bulunması istenen nitelikler (güvenirlik, geçerlik, kullanışlılık) | [11]s.3-5 |
| 4 | Ölçme araçlarında bulunması istenen nitelikler (güvenirlik, geçerlik, kullanışlılık) | [11]s.3-5 |
| 5 | Eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri | [11]s.5-6 |
| 6 | Geleneksel yaklaşımlara dayalı olan araçlar (yazılı sınavlar) | [11]s.6-7 |
| 7 | Kısa yanıtlı sınavlar, doğru-yanlış tipi testler | [11]s.7-8 |
| 8 | Çoktan seçmeli testler | [11]s.9-11 |
| 9 | Eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar, ödevler | [11]s.8-9 |
| 10 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar | [11]s.3 |
| 11 | Performans değerlendirme, öğrenci ürün dosyası | [11]s.3 |
| 12 | Ölçme sonuçları üzerinde yapılan temel istatistiksel işlemler | [11]s.11-16 |
| 13 | Ölçme sonuçları üzerinde yapılan temel istatistiksel işlemler | [11]s.11-16 |
| 14 | Ölçme sonuçları üzerinde yapılan temel istatistiksel işlemler | [11]s.11-16 |