1 | Eğitimde ölçme ve değerlendirmenin yeri ve önemi | [4]s.1-12 |
2 | Öçme ve değerlendirme ile ilgili temel kavramlar | [11]s.1-3 |
3 | Ölçme araçlarında bulunması istenen nitelikler (güvenirlik, geçerlik, kullanışlılık) | [11]s.3-5 |
4 | Ölçme araçlarında bulunması istenen nitelikler (güvenirlik, geçerlik, kullanışlılık) | [11]s.3-5 |
5 | Eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri | [11]s.5-6 |
6 | Geleneksel yaklaşımlara dayalı olan araçlar (yazılı sınavlar) | [11]s.6-7 |
7 | Kısa yanıtlı sınavlar, doğru-yanlış tipi testler | [11]s.7-8 |
8 | Çoktan seçmeli testler | [11]s.9-11 |
9 | Eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar, ödevler | [11]s.8-9 |
10 | Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar | [11]s.3 |
11 | Performans değerlendirme, öğrenci ürün dosyası | [11]s.3 |
12 | Ölçme sonuçları üzerinde yapılan temel istatistiksel işlemler | [11]s.11-16 |
13 | Ölçme sonuçları üzerinde yapılan temel istatistiksel işlemler | [11]s.11-16 |
14 | Ölçme sonuçları üzerinde yapılan temel istatistiksel işlemler | [11]s.11-16 |