Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
BMZ3011 / EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK
Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı
PÇ
DÖÇ1
DÖÇ2
DÖÇ3
DÖÇ4
DÖÇ5
DÖÇ6
DÖÇ7
DÖÇ8
DÖÇ9
DÖÇ10
DÖÇ11
DÖÇ12
DÖÇ13
DÖÇ14
DÖÇ15
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek
BMZ3011 / EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK
Dersin Öğrenme Çıktıları
1
Öğrenciler ahlak ve ahlak kurallarını tanımlar.
2
Öğrenciler Ahlak ve ahlak kavramlarını ayırt edebilir.
3
Öğrenciler Ahlak ve ahlak arasındaki ilişkiyi açıklayabilecektir.
4
Öğrenciler dinin günlük hayatta ahlaki konulara olan bakış açısını açıklayabilecektir.
5
Öğrenciler etik ve hukuk arasındaki ilişkiyi açıklayabilecektir.
6
Öğretmenlik mesleğinin prensiplerini açıklayabilecektir.
7
Öğretmenlerin yaşayabilecekleri olası etik sorunları tartışabilecektir.
8
Öğrenciler öğretim yeterliklerini listeleyebileceklerdir.
9
Öğrenciler Mesleği ile ilgili etik olmayan davranışları içeren vakaları analiz edebilecektir.
10
Öğrenciler Öğretmen-çevre ilişkisinin prensiplerini tanımlayabilecektir.
11
Öğrenciler çay ocağı-ebeveyn ilişkisinin temel prensiplerini tanımlayabilecektir.
Loading…