1 | Öğrencilerle tanışma, dersin amaç ve önemine ilişkin tartışma. | 1-2-3-4 |
2 | Nitel araştırma nedir?, Yorumlayıcı paradigma, özellikleri nelerdir? Nitel ve nicel araştırmanın karşılaştırılması, etik kurallara uygunluk, Maxqda ve NVivo programlarının tanıtımı | 1-2-3-4 |
3 | Etnografik araştırma, olgu-bilim çalışmaları, eylem araştırması | 1-2-3-4 |
4 | Kuram oluşturma çalışmaları, durum çalışması | 1-2-3-4 |
5 | Nitel araştırmada araştırma sorusu yazımı, alt problemler, alanyazın taraması, çalışma grubu seçimi | 1-2-3-4 |
6 | Bilgisayar destekli nitel veri analizi yazılımı Maxqda | 1-2-3-4 |
7 | Nitel veri analizinde MS Word ve MS Excel kullanımı | 1-2-3-4 |
8 | Bilgisayar destekli nitel veri analizi yazılımı NVivo | 1-2-3-4 |
9 | Mülakat (Görüşme-Interview) ve Gözlem (Observation) verilerinin NVivo’ya aktarımı | 1-2-3-4 |
10 | Doküman Analizi (Document Analysis) verilerinin NVivo’ya aktarımı | 1-2-3-4 |
11 | NVivo ile temalara ayırma, kodlama, betimsel analiz, içerik analizi, sayısal analiz | 1-2-3-4 |
12 | Geçerlik ve güvenirlik | 1-2-3-4 |
13 | Bulguları raporlaştırma | 1-2-3-4 |
14 | Genel değerlendirme | 1-2-3-4 |