1 | Bilişim teknolojileri ve sosyal yaşama etkilerini bilme ve geleceğe ilişkin kestirimlerde bulunabilme |
2 | Bilişim teknolojilerinin eğitsel uygulamaları, eğitim sistemleri içindeki yeri ve önemini bilme ve geleceğe ilişkin kestirimlerde bulunabilme |
3 | İnsan-bilgisayar etkileşimine ilişkin bilimsel çalışmalara dönük kronolojik bir bakış açısı geliştirme |
4 | İnsan-bilgisayar etkileşimi olgusuna dönük olumlu ve olumsuz kuramsal bakış açılarını bilme |
5 | İnsan-bilgisayar etkileşiminin genelde sosyal süreçler özelde öğrenme-öğretme süreçlerine getirdiği olanakları ve yanı-sıra yaratabileceği sorun durumları bilme ve bunlara dönük farkındalık geliştirme |
6 | Yeni teknolojilerin farklı gruplar üzerinde neden olabileceği bireysel (psikolojik, fiziksel) ve toplumsal sorunları bilme ve bunlara dönük farkındalık geliştirme |
7 | Etkili ve güvenli arayüz tasarımı ilkelerini bilme ve işe koşabilme |
8 | Geliştirilmiş bilgisayar arayüzlerini değerlendirebilme |
9 | İnsan-bilgisayar etkileşimini daha etkili, verimli ve insan sağlığına daha az zararlı kılmaya dönük bilimsel çalışmalar gerçekleştirme |
10 | İnsan-bilgisayar etkileşimine dönük bilimsel bulguları bilimsel ve toplumsal platformlarda tartışabilme |