Anasayfa
English
İletişim
Hızlı Erişim
Akademik Takvim
Anketler
Bilgi Edinme
Bilgi Paketi
Diş Hekimliği Fakültesi Randevu
Etkinlik Talep Formu
NOHU Login
NUBulut
Öğrenci e-posta
Personel e-posta
Telefon Rehberi
Uzaktan Eğitim Sistemi
Yemek Menü
Yemekhane Sanal Pos
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paketi
Kurum Hakkında Bilgi
Üniversite Senatosu ve Yönetim Kurulu
Organizasyon Şeması
Akademik Takvim
Genel Bilgi
Genel Giriş Koşulları
Genel Kayıt Prosedürleri
Kurallar ve Yönetmelikler
Önceki Dönemlerin Tanınması
Diploma Eki
Akademik Danışmanlık Düzenlemeleri
AKTS Kredi Dağılımı
İsim ve Adres Bilgileri
Derece Programları
Ön Lisans
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Course Catalogue For Exchange Students
Öğrenciler için Genel Bilgiler
Yaşam Giderleri
Barınma Olanakları
Beslenme Olanakları
Sağlık Hizmetleri
Sigorta
Öğrenme Olanakları
Kültürel ve sosyal Faaliyetler
Sportif ve Boş Zaman Faaliyetleri
Öğrenci Kulüpleri
Uluslararası Programlar
Dil Politikası ve Kurslar
Staj
Burs Olanakları
Engelli Öğrenci Olanakları
Öğrenci İşleri
Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
Niğde'de Yaşam
BOT6117 / STEM VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ
Ders Bilgileri
>
Dersin Kodu
Yarıyıl
Dersin Türü
Seviyesi
Dili
Dersin Adı
Teorik
Pratik
Kredi
AKTS
Dersin Koordinatörü
E Mail
Dersin Yardımcı Elemanı
E Mail
Dersin Amacı
Katılanlar fen, teknoloji, mühendislik ve matematik disiplinler arası yaklaşım ve örnekleri hakkında bilgilenir; bu bilgileri öğretim teknolojileri ile ilişkilendirir.
Dersin Kısa İçeriği
Sürdürülebilirlik, geleceğimizin korunması için büyük önem taşır ve STEM (Bilim, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik – Bilim, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik) eğitimi, bu alanda ilerlemeye katkı sağlayabilecek önemli bir araçtır. STEM eğitimleri, ülkelerin sürdürülebilirliğine ilişkin sorunların anlaşılmasına, bu kişilerin bilimsel, teknolojik ve kapsamlı bakış açılarına ve çözüm üretmelerine yardımcı olabilir. Fen: Doğa olayları hakkında farkındalık kazanıp bunu çocukların düzeyine indirgemeye yönelik pratik yaparlar. Teknoloji: Kendi alanlarındaki teknolojik gelişmeleri takip edip fen eğitimine nasıl indirgeneceğinin pratiği yapılır. Mühendislik: Mühendislik alanındaki yeniliklere karşı ilgi düzeyi artıp, uygulanabilir fen bilimleri etkinlikleri oluşturulacak. Matematik: STEM eğitiminde matematik eğitiminin nasıl olması gerektiğine dair bilgi birikimi edinip, pratik beceriler edinecek. Girişimcilik: STEM uygulamalarını pazarlama, reklam, hedef kitle gibi araştırmalarla geliştirerek; bir şirketin ürün pazarlama sürecini deneyimleyerek; girişimcilik becerileri kazanacak. Sanat: Fen bilimleri kapsamında gerçekleştirilen tasarımlara estetik bir bakış açısı geliştirerek, STEAM ders planlama deneyimi yaşayacak. Kodlama: 21.yy becerilerinden bilgi-işlemsel düşünme becerilerinin fen eğitim programlarına nasıl aktarılabileceği konusunda bilgi edinecek ve örnek ders planları geliştirecek. Farklı öğretim stratejileri ve STEM yaklaşımının entegrasyonu hakkında bilgi edinecek, pratikler geliştirecek.
Dersin Önkoşulu
Yok