BRO2012 / MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Dersin Öğrenme Çıktıları

 
Kazandırılacak Bilgi Ve Beceriler 
1Müşteri ilişkileri yönetiminin teorik ve kavramsal yapısını bilir
2Yeni ekonomik yapı ile pazarlama anlayışları arasındaki ilişkiyi kurabilir
3Geleneksel pazarlamadan modern pazarlama geçiş sürecinde müşteri ilişkileri yönetiminin önemini açıklayabilir
4Müşteri ilişkileri yönetiminde müşterinin yerini ve önemini anlar
5Müşteri ilişkileri yönetiminin sorumluluklarını bilir
6İşletmelerin müşteri ilişkileri yönetimine geçiş sürecini açıklar
7Müşteri ilişkileri yönetiminin sorumluluklarını bilir
8Müşteri ilişkileri yönetiminin unsurlarını bilir
9Müşteri ilişkileri yönetiminin uygulama aşamalarını bilir
10Müşteri ilişkileri yönetim modellerini bilir
11Müşteri ilişkileri yönetiminin uygulamasında tepe yöneticilerinin rollerini ve sorumlulukları bilir
12Müşteri ilişkileri yönetiminde bilgi ve bilgi paylaşımını bilir
13Bilgi paylaşımının temel ilkelerini bilir
14Müşteri ilişkileri yönetiminde bilgi paylaşımı için gerekli koşulları bilir